YORUMLARINIZI BEKLIYORUZ
İncelediğiniz okul hakkında herhangi bir görüşünüz varsa, lütfen paylaşınız... Yorumunuz diğer veliler için değerlidir.
Kampanyalı Fiyat Bilgisi ve Sorularınız İçin OKUL SİZİ ARASIN
Hedef Yelken
İstanbul Anadolu Yakası
Yelken
Kuruluş Yılı
KURS BANA NE KADAR UZAK ? Bu okula ait mesafe bilgisi bulunmamaktadır.

Hedef Yelken

Deniz medeniyet, yelken ise doğayla iç içe olmak ve onu sevmektir. Yelken bir deniz kültürüdür. Türkiye’de bu kültürü daha geniş kitlelere ulaştırmak, yelkenciliğin bulunduğu yerden daha önemli yerlere taşınabilmesini sağlamak, insanların yelkenciliğe yönelik ilgisini artırmak bizim en önemli ilkemizdir.

Denizciliğin gelişmesi için deniz sporlarının temel alınması gerektiğini düşünen büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ün izinden giderek, denizi bir medeniyet olarak görüyor ve bu büyük tutkumuzu ülkemizde yelkenciliğin gelişmesi yönünde kullanarak, kurumsal bir yapı ile sizlere sunmaktan mutluluk duyuyoruz.

Hedef Yelken olarak, Kalamış Fenerbahçe Marina’da, Türkiye’nin ilk yüzen ofis yelkencilik projesiyle, İstanbul’da yelken yaptırdığı alan ve kitleyi genişletmeyi amaçlıyoruz.

İstanbul’un önemli merkezleri, Sarıyer, Beykoz, İstinye, Yeşilköy, Ataköy, Pendik, Adalar ve Tuzla gibi ilçelerimizde yelken tutkunları ile buluşuyoruz. Deneyimlerimizi ve keyifle gerçekleştirdiğimiz bu önemli tutkumuzu paylaştığımız bu süreçte yelken yapılmasına da olanak sunuyoruz.

Hedef Yelken Fiyatları

EĞİTİM

Garantili Eğitim

Doğa ve denizle uyum içerisinde olabileceğiniz bir ortamda, yelken tecrübesini size en kusursuz şekilde kazandırmak bizim en önemli hedeflerimizdendir.

Eğitimlerimiz arasında yer alan tüm yelken programlarımız “öğretme garantilidir”. Eğitimler bittikten sonra yapılan değerlendirme neticesinde eksiğiniz tespit edilirse, bir ay süreyle ücretsiz olarak tekrar yeni bir eğitim süreci oluşturuyoruz. Bu süreçte sizi tekrar denize çıkararak değerlendirme seyri için yeterli hale getireceğimizin garantisini veriyoruz.

Hedef Yelken olarak amacımız, standart sistemimizde 60 saatlik yelken programı uygulamaktır. Program sonrasında yat yarışçılığına uygun yelkenciler yetiştirebilmek bizim için önemli bir hedeftir.

Randevu Sistemi

Randevu sistemimiz sayesinde sabit programlara bağlı kalmanız gerekmiyor. Haftanın 7 günü, sabah 9 başlama saati ile akşam havanın kararmasına kadar geçen sürede dilediğiniz saat dilimini seçebilir, denize çıkacağınız süreyi kendiniz belirleyebilirsiniz.

Sigorta
Hedef Yelken bünyesinde denize çıkan herkesin, denizde kaldığı süre boyunca Allianz Sigorta tarafından Ferdi Kaza Sigortası yapılmaktadır.

Pratik Eğitim
Eğitimlerimiz arasında en çok önemsediğimiz pratik eğitimdir. Tüm yelken programlarımızda ilk derslerden itibaren yelkeni yerinde, yani denizde görerek uygulama yapılmasını sağlıyoruz. Bu şekilde öğrenmenin en temel eğitim olduğunu biliyoruz.

Eğitimlerimizin tamamı pratik eğitimden oluşuyor ancak dilediğiniz takdirde eğitmenlerimiz her dersten sonra sizlere yelken teoriği hakkında bilgi vermeye hazırdırlar.

Değişikliğe inanmak
Yaşadığımız çevreyi ve Türkiye’nin yelkencilikte yükselmesine katkıda bulunabileceğimize inancımız sonsuzdur. Hedef Yelken olarak, bu inanç ve bilinçle hareket ediyor ve geleceğe yönelik çalışmalar yapıyoruz.

FİZİKSEL İMKANLAR

İstanbul’da yelkenciliğin kalbi Kalamış Koyu’nda atar. Yelken kulüplerinin, yarışan yatların, marinadaki denizcilerin güvenli çıkış noktasıdır Kalamış Koyu. Kalamış koyundan, tekneyle kendinizi dışarı attığınızda Bostancı, Prens Adaları, Haliç ve Boğaz ile başbaşa kalırsınız. Yılın büyük çoğunluğunda hakim olan poyraz rüzgarı ile dalga kaldırmayan korunaklı yapısı yelken yapmaya da elverişli ortam sunar.

Hedef Yelken, Kalamış Fenerbahçe marinada konumlandırılmış Yüzen Ofis’i ile sizleri karşılıyor. Hemen yanında birbirine eş dört adet Gorbon tipi tekne filosu ve marinanın içinde konumlandırılmış dört yatıyla hizmetinizdedir. Her seviyedeki yelken bilginizle, günlük yelken turlarımız ve yelken yarışlarına katılmak için size en uygun çözümler için bize ulaşabilirsiniz.

Türkiye’nin ilk Yüzen Ofis Yelkencilik Projesiyle İstanbul’da yelken yaptırdığı alanı ve kitleyi genişletmeyi planlıyor. Yüzenofis projesi kapsamında Sarıyer, Beykoz, İstinye, Yeşilköy, Ataköy, Pendik, Adalar ve Tuzla gibi merkezlerde yelken yaptıracak ve deneyimlerini aktarmaya devam edecek. Yarış organizasyonlarımızda arkadaşlarınızın heyecanını yüzenofisimizden izleme ayrıcalığını kaçırmayın.

Yüzen ofisimizde soyunma odaları, kilitli dolaplar, duşlar, tuvaletler, yelken tulumları, montlar, can yelekleri, toplantı odası, 40 kişilik oturma kapasitesi, günlük atıştırmalıklar ve soğuk-sıcak içeceklere ulaşabilirsiniz.

Aracınızı, Fenerbahçe köprüsünü geçince sağda ve soldaki otoparklara bırakabilirsiniz.

Kalamış & Fenerbahçe Marinanın imkanlarından yararlanabilirsiniz.

FOTO/VİDEO

YEMEK

Organik Beslenme

Hedef Yelken Yorumları

1) Yorumunuzun diğer ebeveynler için değerli olacağını düşünerek, lütfen gerçek ve doğru yorumlarda bulununuz.
2) Öğretim kurumuna ve/veya çalışanlarına hakaret ve küfür içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
3) Siyasi, dini ve ayrımcı hiçbir içerikle paylaşımda bulunmayınız.
4) Yorumlar sahibine aittir ve yorumlarda Dogruokul.com’un görüşü ve sorumluluğu bulunmamaktadır.

Yorum politikasına uygun yorumlar yazdığınız için teşekkür ederiz.

Hedef Yelken yorumlarını ve okulun ortalama puanını görebilirsiniz..